Just keep running - Mitt løpeopplegg

Just Keep Running

I run, i succeed and yes, sometimes i fail. Let's not forget that we are just humans. Running is not just about being the best, it is about doing something you love. From beginners to advanced.. We all share the same passion. We sure do love running. How about you?

 

 

Jeg får en del spørsmål fra omverden hvor ofte og hvordan løpetreningen min er lagt opp, så here you go!

 

Mandag - 10 km tempo. Gjerne mila på 45 og nedover (Som regel på tredemøllen)

Tirsdag - 14 km lett ( 65-72 %)

Onsdag - 3 km lett - 8 km maraton hastighet - 3 km lett

Torsdag - 10-12 km lett

Fredag - LøpeFRI

Lørdag - Langkjøring Fra 20 km og oppover

Søndag - Langkjøring Mellom 15-20 km

 

Slik løper jeg, men jeg trener også mye annet ved siden av løpeøktene. Alt fra morgensykkling på sykkelrulla i stua, styrketrening ( MÅ bli bedre på dette punktet igjen) , Ro intervaller , Crosstrainer, Svømming , turer i skogen , sirkeløkter , gruppetimer osv. På disse øktene har jeg som regel ikke noe strengt opplegg. Alt etter lyst og behov. Mens de planlagte løpeøktene har et greit så strengt regime og må gjennomføres! :-)

Legg gjerne igjen et spor om hvordan din treningshverdag ser ut!

 

Én kommentar

Kathrine

26.08.2016 kl.22:24

Treningshverdagen min burde sett ut som din! Du er en stor motivasjon:D Føler jeg burde ta meg en løpetur nå :)

Skriv en ny kommentar

witheverymile

witheverymile

25, Rælingen

Kategorier

Arkiv

hits