Under to uker til Oslo Maraton



Nyaktig 11 dager , 16 timer og rundt 55 minutter i skrivende stund. Hjelp! 

N er det p tide optimalisere formen. Dette gjres ved korte ned p ktene. Jeg har min aller siste langkjring i morgen p ca 21 km. Jeg skal fremdeles trene hver dag mot 17 september - men korte ned p kilometere og minuttere. Men jeg skal fremdeles holde intensiteten p kten slik at det ikke blir noen lapskaus kter de to neste ukene. Det viktigste blir optimal restutisjon. Spise godt og variert og holde med til mitt standard kosthold , samt spise enda litt ekstra. I tillegg er det viktig at jeg fr nok hvile mellom ktene og nok svn p natten. Jeg skal prve komme meg i seng 21.30 hver kveld (hvertfall ikke senere enn 22.00)  

Jeg har ikke lagd s store ml for Oslo lpet. Lper mest for gleden og vre en del av mitt fantastiske Team med Gsport Norge & Adidas. Har jo selvflgelig satt en tid jeg vil innenfor da. Hehe!

Men 9 oktober i Los Angeles - da skal jeg virkelig gi jernet! Just me - alone. Med min fantastiske kjreste som skal heie meg frem ;-)

 

Det er mandag idag - Nye Fresh start som vanlig. Idag er det ogs lpefri ettersom jeg egentlig har langkjring p sndager. Men idag har jeg ladet opp batteriene til morgendagens LangKjring. Jeg startet morningen med en kt p sykkerulla til God Morgen Norge og brukte lunsjen til en solid kt p Crosstraineren. Virkelig en fordel jobbe p et treningssenter slik at man kan lett trene fr jobb, i lunsjen eller etter jobb! 

Ukens treningsprogram blir oppdatert senere i kveld!

 

 

 

 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

witheverymile

witheverymile

25, Rlingen

Kategorier

Arkiv

hits