Under to uker til Oslo Maraton



Nøyaktig 11 dager , 16 timer og rundt 55 minutter i skrivende stund. Hjelp! 

Nå er det på tide å optimalisere formen. Dette gjøres ved å korte ned på øktene. Jeg har min aller siste langkjøring i morgen på ca 21 km. Jeg skal fremdeles trene hver dag mot 17 september - men korte ned på kilometere og minuttere. Men jeg skal fremdeles holde intensiteten på økten slik at det ikke blir noen lapskaus økter de to neste ukene. Det viktigste blir optimal restutisjon. Spise godt og variert og holde med til mitt standard kosthold , samt spise enda litt ekstra. I tillegg er det viktig at jeg får nok hvile mellom øktene og nok søvn på natten. Jeg skal prøve å komme meg i seng 21.30 hver kveld (hvertfall ikke senere enn 22.00)  

Jeg har ikke lagd så store mål for Oslo løpet. Løper mest for gleden og være en del av mitt fantastiske Team med Gsport Norge & Adidas. Har jo selvfølgelig satt en tid jeg vil innenfor da. Hehe!

Men 9 oktober i Los Angeles - da skal jeg virkelig gi jernet! Just me - alone. Med min fantastiske kjæreste som skal heie meg frem ;-)

 

Det er mandag idag - Nye Fresh start som vanlig. Idag er det også løpefri ettersom jeg egentlig har langkjøring på søndager. Men idag har jeg ladet opp batteriene til morgendagens LangKjøring. Jeg startet morningen med en økt på sykkerulla til God Morgen Norge og brukte lunsjen til en solid økt på Crosstraineren. Virkelig en fordel å jobbe på et treningssenter slik at man kan lett trene før jobb, i lunsjen eller etter jobb! 

Ukens treningsprogram blir oppdatert senere i kveld!

 

 

 

 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

witheverymile

witheverymile

25, Rælingen

Kategorier

Arkiv

hits