Tanker under et treningspass

Noen dager er man ikke like motivert til trene som andre dager , og idag var en slik dag. Kroppen fltes tung og jeg fant alle mulig unnskyldinger p at jeg skulle ta ukens distansekt p 12 km p tredemllen - istedenfor ute p asfalten. Jeg begynte kjenne etter alle mulige symptomer og grunner til at dette var bedre for meg. Jeg hadde s og si bestemt meg for at mlla fikk vre min lpevenn idag om jeg skulle lpe. Jeg mtte jo lpe - det str jo p planen.  Jeg syntes mlla i bunn og grunn er mye lettere lpe p enn asfalten ute ogs.  Mens jeg spiste frokost slo det meg, nei - vet du hva. Jeg skal jo ikke lpe maraton p en tredemlle om 9 dager og i morgen fredag har jeg trs alt intervalltrening p mlle - s neste lpekt ute blir ikke fr p mandag. S det var bare ta p seg joggeskogene og komme seg ut i septembersola og kjre p. De frste kilometerne fltes tunge og noen ganger dukker dumme tanker opp p at " hvorfor gjr man dette"  Jo jeg gjr dette for at jeg skal bli BEST, jeg skal bli den beste lperen jeg noen gang har vrt og det hjelper ikke gi opp n. Vips etter 10 minutter var kroppen i gang og kilometerne gikk lettere og lettere. S mitt beste tips til deg som sliter med motivasjon - Fortell deg selv at denne kten er ndvedning for at du skal bli BEST! Det hjalp hvertfall meg idag.  Gleden av fullfre en lpekt man i grunn ikke var motivert til er ogs magisk. Man angrer aldri p en treningskt man fullfrte  , men heller p den man ikke fullfrte. #justdoit

12.30 km - 59 minutter&25sekunder , snitthastighet 4:50 min/km

 

 

n kommentar

Mirela

13.09.2016 kl.06:27

, jeg blir s motivert av deg! Det skal du vite <3 Det komme seg ut p den planlagte kta kan vre pain iblant, spesielt nr den er lagt inn ift mlsetting. Men kjempebra at du kom deg ut og fullfrte og lite slr den mestringsflelsen! Du er god som gull og jeg heier p deg <3

Skriv en ny kommentar

witheverymile

witheverymile

25, Rlingen

Kategorier

Arkiv

hits