Treningsdagbok uke 37

Dessverre har det vært litt dårlig oppdatering på bloggfronten den siste tiden, beklager det. Denne uken er som sagt litt annderledes enn andre treningsuker da jeg på lørdag skal løpe Oslo Maraton 42km kl 09.15. Hjelpes! Batteriene lades opp og jeg føler meg lat som trener 50-70% mindre hver dag en jeg stort sett pleier. LøpeCoachen min har sagt at jeg må begynne å trene mindre og heller fokusere mer på hovedøktene mine etter Maraton også. Merker at hverdagen plutselig har mer timer når 1-2 timer + blir kuttet ned hver dag! Kanskje jeg blir en Tjukkas fra neste uke?! Kan hvertfall ikke spise en pose candy king 3-4 ganger i uken lengre hehe! 

 

Treningsuke og plan for uke 37

Mandag: 25 km joggetur - 2t & 4 minutter 

Tirsdag: Intervallpass. 15 min jogg, 4*8min intervaller (2min aktivhvile mellom hver intervall), 10 min jogg 

Onsdag: 12 km jogg - 58 min

Torsdag: Intervallpass - 15 min jogg, 8*3min (1min aktivhvile mellom hver intervall), 10 min jogg 

Fredag: Treningsfriiiiii!! Skogstur (kanskje en 5 km jogg)

Lørdag: 09.15 Oslo Maraton 42km!!

Søndag: 30-40 min på Crosstrainer 

 

 

 

 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

witheverymile

witheverymile

25, Rælingen

Kategorier

Arkiv

hits